Начало » FAQ
Често задавани въпроси
Angie може да заявите чрез формата за контакт на сайта, както и на телефон 0885 100 173 или email: info@angie.bg.
Моля, посочете услугата, която искате да заявите, броят крайни устройства за нея и тяхното приложение (за какво ще ги използвате).
Изпратете запитване в нашата контактна форма с повече информация за приложението и услугата, които бихте искали да тествате.
След като заявите и заплатите услуга, на личният си email ще получите име и парола за достъп.
Необходимо е първо да създадете актив и към него да прикрепите сензори. Създаването на актив става в Начален екран от бутонът Създаване на актив. Следвайте стъпките, а при нужда от допълнителни пояснения, проверете в менюто Помощ на Angie IoT платформата.
Angie IoT запазва подредбата на ниво потребителско устройство, затова виждате различна подредба. Внимание – това важи само за изгледа на началния ви екран. Всяка друга промяна по параметрите на активите, ще бъде отразена.
Не. Изгледът на начален екран е индивидуален за всеки потребител, който сам преподрежда прозорците си чрез извлачване и се настройва за всяко устройство, от което сте влезели (телефон, таблет, компютър). Това означава, че всеки може да подреди началният си екран както би било най-удобно за него. Внимавайте – въпреки че прозорците Ви може да са различна подредба на Начален екран, всяка една промяна по параметрите на който и да е от активите, ще се отрази във всички профили. Например промяна на снимка на актива или друга промяна.
При необходимост от съдействие, заявете инженерна инсталация на email: support@lorennetowrks.com или на телефон 0885 100 173
Може да свалите всички инструкции за употреба в табовете Услуги.
При възникнали проблеми се свържете с нас на email: support@lorennetowrks.com или на телефон 0885 100 173, всеки работен ден от 09:00 до 18:00 часа или изпратете съобщение през контактната ни форма на уеб сайта.